***

Idag har det varit en ovanligt fullspäckad dag. Ja ja, kanske inte om jag jämnför med dig Suz! :) Men jag har fått mycket mer gjort än vanligt. Under dagen har vi hunnit med att gå på öppna förskolan som egentligen sker för sällan. Vi har flängt runt på stan och dels hämtat upp en massa mdf skivor som ska byggas garderober av. Min kära far ska försöka ge sig på att efterlikna dessa garderober ni ser på bilden. Jag har ju dock inget barnrum att ställa dem i men jag har tänkt att göra en liten hörna här i lägenheten som får vara lite mer barnvänlig. Dessa är ju så bra då man kan stänga dörren så man slipper se alla saker. Vi har tillräckligt med saker som ger ett stökigt intryck. Nej det är ingen pik till dig Roy!
bilder från http://www.kastvaneenhuis.nl
*
Efter jag varit i stan och efter jag varit hemma hos mina föräldrar och lämnat allt virke åkte jag hem och då hade vi besök utav Jennie och Rosa, efter en stund kom också Natalie och Ronny. Det var trevligt förstås. Därefter hann jag till och med med en massa husbestyr som matlagning och tvättning. Hejja, Hejja, Hejja! Nä annars gör jag inte så mycket om dagarna. :) Börjar så smått dagdrömma om Italien mer och mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0