Fotodag!

Här blir inte många inlägg skrivna. Vi har väl haft lite att stå i och sedan går dagarna så snabbt så jag hinner knappt med att tänka på att ta fram kameran. Denna dagen har vi iallafall tillbringat i Tenhult. Lilla Chérie fick följa med mig när jag skulle fotografera ett brudpar. Lite otur med vädret hade vi men då fick vi nytta av mitt bröllopsparaply som jag nyligen införskaffat. Tror att vi fick många fina bilder. Chérie var jättesnäll hela dagen och sov mest. Om några år får hon följa med som fotoassistent. Tack kära mamma för all hjälp idag, glad att du var med. Bilder kommer synas inom kort på milka.fotosidan.se. Ska försöka att inte dröja allt för länge med inlägg här. Lillan växer ju så det knakar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0