Gamla Prylar!

Idag har jag varit hemma hos mina föräldrar och kollat igenom mina gamla tillhörigheter. Vi skulle egentligen inte behöva köpa så mycket leksaker till gumman, hon kan ta mina gamla. Lite förvånad över hur väl bevarade de är. Jag måste varit väldigt rädd om mina grejer. Kul att mina föräldrar sparat så mycket också som de har gjort. Jag har bla en hel låda med barbiegrejer som ska överlämnas när hon är äldre. Jag tar tillbaka det där  om att jag aldrig varit bortskämd. När jag kikade bland prylarna hittade jag även denna "fina" teckning. Tack Lollo! :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha, vad är detta Louise!? :)

2011-11-21 @ 07:01:29
Postat av: Louise

Haha va?? Fattar ingenting och kommer definitivt inte ihåg detta. Hmm hoppas att det var menat som ett skämt och ett väldigt dåligt sådant. Det är ju ändå ett hjärta med på bilden så helt elakt kan det inte ha varit. Det vet ju alla att du är snäll Camilla :)

2011-11-21 @ 17:53:45
Postat av: Camilla

hehe, ja jag blev lite förvånad när jag hittade detta. Det var så oväntat. Men ett gott skratt fick jag. Klart det var ett skämt, annars hade jag ju aldrig sparat det. :)

2011-11-21 @ 23:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0