Ida på kvällsbesök!

Jag är lite sorgsen över att jag inte tagit kort på alla vänner som varit här och hälsat på sedan Chérie föddes. Det hade varit lite roligt att se tillbaka på senare. Så alla som varit här, kom gärna tillbaka snart igen.
Idag kom Ida förbi på en kaffe. Hon fick hålla Chérie när hon sov annars hade hon nog skrikit. Tyvärr skymmer Chérie Idas stora fina mage. Jag tror nog allt att det är en liten pojk där i. Blir spännande!
Det blev hur som helst en mysig kväll med mycket gravid- och förlossningsprat. Som alltid nu för tiden. :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Två fina flickor på en och samma bild! :) Synd att vi inte fick se magen på Ida! Jag tror på en liten tös jag! Ska bli spännande!!

2011-11-20 @ 08:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0