Mitt hjärta till Chérie!

Efter en månad med Chérie finns det stunder som är mer utöver de andra.
En utav de stunderna är då hon ligger i min famn och vi dansar till någon fin låt. Jag sjunger för henne så gott jag kan med min falska stämma. Men hon bryr sig inte om det. Hon tittar upp på mig med en blick som får mig att känna mig som världens bästa.
Den andra stunden är när man vaknar till på morgonen och det har blivit något ljusare i rummet. Hon är vaken och ligger och kikar runt i rummet. I det dunkla ljuset känns allt helt plötsligt mycket mer verkligt. Jämfört med den känslan är hela dagarna bara en enda illusion.
Den tredje måste vara när man ser hur hon fäster blicken på Roy och följer honom med blicken. De är så fina tillsammans.
Jag längtar efter de kommande fina stunderna. Jag längtar tills hon kan le med munnen och med de fina ögonen, då smälter vi nog här hemma.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken fin bild, är det du som tagit kortet?

2011-08-28 @ 11:18:14
Postat av: Camilla

jadå, bara mina egna bilder på min blogg. tack ska du ha. har velat försöka ta en sådan här bild länge och nu passade det ju så bra. :)

2011-08-28 @ 16:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0