En vecka ung!

Imorgon är Chérie redan en vecka. Ska det gå så här fort är det nog bäst att se till att ta vara på tiden.
Veckan som gått har varit lugn med mycket mys med hela familjen. Jag hade förväntat mig att det skulle vara förvirrande, tröttsamt och stundvis frustrerande att bli förälder men det har gått förvånansvärt bra. Allt det där kanske hinner komma smygandes på oss framöver. Förmodligen.
Men dagen efter födseln då vi fick ta med oss henne hem från BB kändes allt bara rätt och naturligt på alla vis.
Ändå tar det nog ett tag innan jag förstår att jag är mamma. Mamma till världens sötaste Chérie.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så mysigt att vara i en liten bebisbubbla! :-) Första tiden går otroligt fort... det kommer dessvärre att fortsätta gå dunderfort mest hela tiden! ;-)

På söndag fyller Måns 3 år (!) och jag undrar hur det kunde gå så himla snabbt! Känns inte som om det var så himla länge sedan han var sådär liten som Chérie är nu! :-)

Det känns fortfarande overkligt att vara mamma - tycker jag! Kram på er!

2011-08-04 @ 09:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0